Lid worden

lid worden van de Beroepsvereniging voor StoelmasseursWil je ook lid worden van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs? Hoe meer leden, hoe krachtiger de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs! Samen met andere BvS-leden maken wij de branche belangrijker en invloedrijker.

Ook maakt het je vak een stuk interessanter. Je komt in contact met collega’s en kunt ervaringen uitwisselen en nieuwe kennis opdoen. Bij de BvS blijf je op de hoogte van wat er zich afspeelt in de stoelmassagebranche. Bovendien kun je rekenen op ondersteuning van jouw beroepsvereniging!

Voorwaarden lidmaatschap

Voorwaarden voor  het lidmaatschap zijn:

• Je bent stoelmasseur/ stoelmasseuse of stoelmasseur in opleiding
  • Je accepteert de gedragscode van de BvS

Om te waarborgen dat we een Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs blijven zullen andere massagedisciplines niet kwalificeren.

Lid worden

Je kunt lid worden door het invullen en verzenden van het het inschrijfformulier.

Het lidmaatschapsjaar loopt van 1 januari t/m 31 december. Het beëindigen van het lidmaatschap dient schriftelijk vóór 1 december aan de ledenadministratie te worden gemeld. Betaling van het lidmaatschap geschiedt binnen één maand na facturering.

Contributie

De contributie voor de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs bedraagt € 95 per jaar. Bij aanmelding in de loop van het jaar is de contributie als volgt:

• € 47,50 bij aanmelding na 1 juni
  • € 23,75 bij aanmelding na 1 oktober
  • de rest van het jaar gratis bij aanmelding na 1 december

Voordelen van het lidmaatschap

Waarom zou je lid worden van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs?

Je staat in contact met vele stoelmasseurs uit heel Nederland. Dit kan in persoon tijdens een van onze bijeenkomsten, of via het internet. Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden. Op het deel van de website dat alleen toegankelijk is voor leden staat alle informatie die een stoelmasseur nodig zou kunnen hebben. Hier alvast enkele voorbeelden:

• Stoelmassage aanbieders waar je kunt solliciteren
  • Informatie over verzekeringen, en VAR verklaring
  • Starters informatie
  • Marktinformatie voor stoelmasseurs

Ga naar het inschrijfformulier.