massagestoel oakworks portal pro
De massagestoel Oakworks Portal Pro is misschien wel de beste massagestoel die er is! Deze stoel is zeer geschikt voor de professionele stoelmasseur.

Voordelen

Voordelen van de Oakworks Portal Pro:

• er zitten wieltjes onder
  • de hoofdsteun heeft een extra scharnierpunt waardoor deze ook dichterbij de cliënt gebracht kan worden
  • de armsteun heeft een extra scharnierpunt waardoor deze altijd horizontaal kan blijven

De stoel wordt in China gemaakt, maar is van een Amerikaans merk. Dat staat over het algemeen garant voor een goede kwaliteit. Echt een stoel voor professionals. Overige eigenschappen:

• Gewicht: 9 kg.
  • Draagkracht: 160 kg.
  • Zeer gemakkelijk te verstellen, voorzien van wieltjes
  • Lichtmetalen frame in zwart
  • Kunstleer krasvrij en in meerdere kleuren leverbaar
  • Makkelijk opvouwbaar

Zie ook dit filmpje op YouTube, waarin het een en ander wordt uitgelegd en gedemonstreerd over deze stoel.

Nadelen

De rubber vloerdoppen zijn vrij zacht. Dat heeft als voordeel dat de stoel altijd stabiel staat en niet gemakkelijk verschuift, nadeel is echter dat de doppen ook gemakkelijk afgeven. Houd die doppen dus goed uit de buurt van je kleding, handen, muren, etc. Op sommige vloeren geven de doppen zwart af. Oplossing: nieuwe doppen, bijvoorbeeld via www.stoeldop.nl.

Waar te koop?

De Oakworks Portal Pro stoel is (onder andere) verkrijgbaar in de webshop van Massage Praktijk-Specials, voor € 569 inclusief btw en verzendkosten (informatie januari 2016). Leden van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs krijgen 10% korting op het gehele assortiment van Massage Praktijk-Specials! De stoel kost dan dus nog € 512. Neem voor je bestelling contact op met Peter Schoondermark van Massage Praktijk-Specials en geef aan dat je lid bent van de BvS. (contactgegeven van Peter vind je op de site van de webshop). Je lidmaatschap wordt gecontroleerd aan de hand van de ledenlijst.

Heb jij zelf zo’n stoel en wil je je ervaringen delen? Hieronder kun je reageren, en zien wat anderen al geschreven hebben!

One Response to Massagestoel Oakworks Portal Pro
  1. Deelnemers aan de cursus stoelmassage van Zakenmasseurs krijgen ook 10% korting op deze stoel. Geef bij je bestelling aan dat je cursist bent bij mij en je krijgt een aangepaste factuur.