Gebruiksaanwijzing

Inloggen

Inloggen als lid doe je door linksboven te klikken op Login / Register. Je komt dan op de pagina Mijn account.

In het eerste vak wordt gevraagd om je gebruikersnaam of je e-mailadres. Advies: vergeet die gebruikersnaam en log altijd in met je e-mailadres. Dit is het e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd bij de Beroepsvereniging. Dit kan anders zijn dan het adres waarmee je je hebt ingeschreven voor de Nieuwsbrief!

In het tweede vakje vul je je wachtwoord in.

Wachtwoord vergeten?

Op diezelfde pagina Mijn account kun je klikken op Wachtwoord vergeten. Vul hier je e-mailadres in en je ontvangt op dat adres een mailtje met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Belangrijk dus om altijd een e-mailadres te gebruiken waar je ook mail op kunt ontvangen!

Gegevens wijzigen

Als je ingelogd bent vind je op de pagina Mijn account je gegevens. Aan de linkerzijde staat een rijtje met rubrieken:

• Dashboard De hoofdpagina van je account.
  • Bestellingen Een overzicht van wat je tot nu toe besteld hebt. Hier kun je bijvoorbeeld controleren of je aanmelding voor een bijeenkomst is gelukt. Ook kun je hier de factuur van je bestelling downloaden.
  • Memberships Hier een overzicht van waar je lidmaatschap je toegang toe geeft:
    • Content De pagina’s en berichten die alleen toegankelijk zijn voor leden
    • Products De producten en bijeenkomsten die alleen toegankelijk zijn voor leden
    • Discounts De kortingen die je krijgt
    • Notes Aantekeningen die gemaakt zijn bij je lidmaatschap
    • Manage Informatie over je lidmaatschap, zoals de start- en einddatum. Je vind hier ook een knop Cancel waarmee je je lidmaatschap onmiddellijk beëindigt.  Op dit moment is dat niet nodig: als je je lidmaatschap niet wilt verlengen koop je gewoon niet het lidmaatschap van het volgende jaar.
  • Downloads Bestanden die beschikbaar zijn omdat je lid bent. Maken we op dit moment geen gebruik van: de pagina Downloads is alleen toegankelijk voor leden en daar kun je alles al vinden. Zal in de toekomst mogelijk wel gebruikt gaan worden.
  • Adressen Hier kun je je (factuur-)adres en je e-mailadres wijzigen.
  • Accountgegevens Hier kun je je wachtwoord wijzigen.
  • Profile Fields Hier kun je de informatie invullen of wijzigen die bij je naam wordt weergegeven op de ledenlijst en op het kaartje: welke behandelingen je geeft, je website en waar je je opleiding stoelmassage hebt gehad. Klik eerst op de knop Edit, pas de gegevens aan en klik op Wijzigingen opslaan.

Uitloggen

Als je ingelogd bent zie je bovenin, naast My Account, de link Logout. Als je hier op klikt wordt je uitgelogd uit de website.