Eigenschappen

• Zitting is in 3 standen verstelbaar
  • Armsteun is in 3 standen verstelbaar
  • Borstkussen is traploos van laag naar hoog te verstellen (zit vast met klittenband)
  • Gewicht 8.8 kg
  • Arbeidsgewicht 135 kg
  • Leverbaar in de kleuren: Zwart, Burgundy, Blauw
  • Wordt geleverd met draagtas op wielen en sternumkussen

Waar te koop?

Deze stoel is onder de naam Vital II Premium verkrijgbaar in de webshop van Massage Praktijk-Specials, voor € 249 inclusief btw en verzendkosten (informatie september 2021). Leden van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs krijgen 10% korting op een deel van het assortiment van Massage Praktijk-Specials. Zie https://www.verenigingvoorstoelmasseurs.nl/ledenkorting/massage-praktijk-specials/.

Deze stoel wordt onder de naam Hara Go ook verkocht in de MassageWebshop, ook voor € 249 euro incl btw, en verzendkosten, en ook daar krijg je 10% op alle massagestoelen. Zie ook https://www.verenigingvoorstoelmasseurs.nl/ledenkorting/massagewebshop/.

Deze stoel lijkt erg veel op de Element Chair van Massagewebshop.nl, voor € 289. Qua instelbaarheid is er geen verschil. De Element Chair wordt geleverd in een draagtas (dus zonder wieltjes). Nóg eentje die hier heel erg op lijkt: de Inner Strenght Element Massagestoel van Massage Praktijk-Specials, ook voor € 289.

Heb jij zelf zo’n stoel en wil je je ervaringen delen? Hieronder kun je reageren, en zien wat anderen al geschreven hebben!