Eigenschappen

• Zitting is in 3 standen verstelbaar
  • Armsteun is in 3 standen verstelbaar
  • Borstkussen is traploos van laag naar hoog te verstellen (zit vast met klittenband)
  • Gewicht 8.8 kg
  • Arbeidsgewicht 135 kg
  • Leverbaar in de kleuren: Zwart, Burgundy, Blauw
  • Wordt geleverd met draagtas op wielen en sternumkussen

Waar te koop?

Deze stoel is onder de naam Vital II Premium verkrijgbaar in de webshop van Massage Praktijk-Specials, voor € 239 inclusief btw en verzendkosten (informatie februari 2021). Leden van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs krijgen 10% korting op een deel van het assortiment van Massage Praktijk-Specials. Zie https://www.verenigingvoorstoelmasseurs.nl/ledenkorting/massage-praktijk-specials/.

Deze stoel wordt onder de naam Hara Go ook verkocht in de MassageWebshop, ook voor € 239 euro incl btw, en verzendkosten, en ook daar krijg je 10% op alle massagestoelen. Zie ook https://www.verenigingvoorstoelmasseurs.nl/ledenkorting/massagewebshop/.

Deze stoel lijkt erg veel op de Element Chair van Massagewebshop.nl. Qua instelbaarheid is er geen verschil. De Element Chair wordt geleverd in een draagtas (dus zonder wieltjes).

Heb jij zelf zo’n stoel en wil je je ervaringen delen? Hieronder kun je reageren, en zien wat anderen al geschreven hebben!