Agenda

Ieder jaar organiseert de BvS diverse bijeenkomsten, waar onze leden, en vaak ook niet-leden van harte welkom zijn.

• 17 oktober Bamboe massage voor op de stoel (vol)

Op zondag 17 oktober 2021 organiseert de BvS de workshop BamboeMassage op de massagestoel, gegeven door Christina Soemarnie Blei-Amatdoelrasit van SoeReiMas. Beginnende of ervaren manuele behandelaars/therapeuten willen graag hun beroep

17 oktober 10:00 - 16:00 at NGS Bilthoven
  • 14 november workshop TRE en Critical Alignment Yoga

Judy

14 november workshop TRE en Critical Alignment Yoga Wist je dat je stress en spanning net zo makkelijk kunt ontladen, als dat je het vasthoudt?Daar gaan we in deze workshop samen onderzoek naar doen.

14 november 10:00 - 16:00 at NGS Bilthoven
  • 14 november Workshop anatomie en bewegingsleer voor stoelmasseurs (VOL)

1 daagse Workshop anatomie en bewegingsleer voor stoelmasseurs 12-09-2021 of 14-11-2021 Wordt gegeven door Steve Lomas Op zondag 14 november organiseert de BvS de workshop anatomie en bewegingsleer voor stoelmasseurs.

14 november 10:00 - 16:00 at NGS Bilthoven
  • 12 december Triggerpoints oplossen door MELT

Ervaar zelf hoe de triggerpoints makkelijker oplosbaar worden met de MELT methode. In de middag kijken we naar klachten die jij of andere deelnemers hebben.

12 december 10:00 - 16:00 at NGS Bilthoven
  • 12 december Hoofdpijnmassage

Wat leer je? Om hoofdpijn te kunnen bestrijden moet je eerst weten wat hoofdpijn is. Die kennis helpt je om je cliënt gericht te kunnen behandelen. Daarom wordt in de workshop Hoofdpijnmassage, net als in alle workshoppen, ruim aandacht besteed aan de theorie. Wat is hoofdpijn? Wat voor vormen zijn er? Wat betekent hoofdpijn voor iemand? Daarnaast leer je technieken om de hoofdpijn – of migraine – te behandelen. To access this content, you must purchase Lidmaatschap.

12 december 10:00 - 16:00 at NGS Bilthoven
  • Sooner vakbeurs 2021 verzet naar 11 en 12 maart 2022