Deze stoelen zijn een goedkopere variant van de Earthlite Vortex. Navraag bij de leveranciers leert dat de bekleding en de vulling mogelijk van een iets mindere kwaliteit zijn, maar het eventuele verschil is klein. Het frame, en daarmee belangrijke aspecten als gewicht en instelmogelijkheden, zijn identiek. Zie ook de Zengrowth Valo, die lijkt er ook wel heel erg op maar is dan weer ietsjes duurder.

Eigenschappen

• Gewicht: ca. 7 kg
  • Garantie 1 jaar volledig
  • Maximaal draagvermogen Ca 130 kg
  • Vulling Schuim
  • Bekleding PU vinyl
  • Draagtas Ja
  • Door het ronde aluminium en de vloeiende vormen een mooie stoel
  • De stoel heeft een sterke hoofdsteun, hout en aluminium. De aluminium delen zijn crème (zie afbeelding)
  • Inclusief sternumkussen en draagtas
  • Verstelmogelijkheden:
    • zitting 3 hoogtes,
    • armsteun 3 standen,
    • borstkussen is traploos van laag naar hoog te verstellen
    • hoofdsteun uitgebreid verstelbaar
  • Leverbaar in de volgende kleuren:
    • Black
    • Agate Blue
    • Paars
    • Teal Green

Waar te koop?

Deze stoel wordt verkocht als Hara Silver in de MassageWebshop, voor € 239 euro incl btw en verzendkosten (informatie september 2021). Als lid van de BvS krijg je daar krijg je 10% op alle massagestoelen. Zie ook https://www.verenigingvoorstoelmasseurs.nl/ledenkorting/massagewebshop/.

Deze stoel is ook verkrijgbaar als Vital Light in de webshop van Massage Praktijk-Specials, voor € 239 inclusief btw en verzendkosten . Leden van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs krijgen 10% korting op een deel van het assortiment van Massage Praktijk-Specials. Zie https://www.verenigingvoorstoelmasseurs.nl/ledenkorting/massage-praktijk-specials/.