De professionele massagetherapeut maakt gebruik van de massagestoel om te focussen op de energie van de klant. Daarom noemt Earthlite hun nieuwste stoel de “Vortex”. Een plaats van energie en genezing. Earthlite’s ovale buizenframe, ontworpen van vliegtuig-aluminium, leidt tot een superlichte, sterke massagestoel. Strak design. Eenvoudig en gemakkelijk te gebruiken.

Eigenschappen

• Deluxe verstelbare hoofdsteun met hoofdkussen
  • Sternumkussen
  • Bijbehorende draagtas
  • Naturesoft PU Vinyl
  • Leverbaar in 7 kleuren
  • Gewicht: 6.8 kg
  • Garantie: tot 2 jaar fabrieksgarantie
  • Maximaal draagvermogen 140 kg belastbaar gewicht
  • Vulling Pro-Lite ™ kussens, hoge kwaliteit, twee-lagen-ondersteunend systeem
  • Bekleding:  duurzame en toch zachte Naturesoft ™ bekleding
  • Compact invouwbaar

Waar te koop?

Deze stoel wordt verkocht in de MassageWebshop, voor € 429 euro incl btw en verzendkosten (informatie september 2021). Als lid van de BvS krijg je daar krijg je 10% op alle massagestoelen. Zie ook https://www.verenigingvoorstoelmasseurs.nl/ledenkorting/massagewebshop/.

Deze stoel is ook verkrijgbaar in de webshop van Massage Praktijk-Specials, ook voor € 429 inclusief btw en verzendkosten . Leden van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs krijgen € 25,00 korting op een deel van het massagestoel-assortiment van Massage Praktijk-Specials. Zie https://www.verenigingvoorstoelmasseurs.nl/ledenkorting/massage-praktijk-specials/.

Let op: van deze stoel is ook een goedkopere versie beschikbaar: de Hara Silver bij de MassageWebshop en de Vital Light bij Massage Praktijk-Specials. Zie deze pagina voor meer informatie. Deze stoel is duidelijk ook de inspiratie geweest voor de Zengrowth Valo.