DeMassageWinkel

Ons doel is simpel: jou helpen met het vinden van de juiste apparatuur om zo de succesvolste professional in jouw regio te worden.

Als webwinkel begrijpen we het maar al te goed dat je als beginnend masseur niet meteen €400 of €500 kunt wegleggen voor een goede massagestoel of massagetafel. Je bent het vak nog aan het leren, en weet niet zeker of het echt iets voor je is. Of wellicht gebruik je de spullen maar een paar keer per week, in plaats van dat je deze dagelijks intensief gebruikt. In dat geval ben je natuurlijk op zoek naar een product dat wel van hoge kwaliteit is, maar tegen een zachte prijs.

Bij DeMassageWinkel bieden we kwaliteitsproducten aan van merken die niet meteen in de hoogste prijsklasse zitten. In plaats daarvan proberen we ons te focussen op betaalbare producten die toch jarenlang mee zullen gaan en zeer comfortabel zijn. Zo komen al onze massagestoelen en massagetafels standaard met 2 jaar fabrieksgarantie om de kwaliteit van de massagespullen te waarborgen. Verder bieden we een snelle levering (voor 12:00 besteld is vandaag verzonden) en goede service (standaard 30 dagen bedenktijd).

Speciaal voor de leden van de beroepsvereniging van Stoelmasseurs hebben we een exclusieve korting:

De kortingscode is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes van DeMassageWinkel.

De rest van de informatie op deze pagina is alleen toegankelijk voor leden. Ben je al lid van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs? Log dan in. Nog geen lid? Lees dan verder op deze pagina.