Balens Verzekeringen

Het aansprakelijkheidspakket van Balens dekt zowel de aansprakelijkheid voor bedrijven (AVB) als de beroepsaansprakelijkheid van je massagepraktijk. Balens biedt een uitgebreid pakket waarin je overal ter wereld verzekerd bent, uitloopdekking automatisch meeverzekerd is en ook vele massagevormen en andere therapieen zonder aanvullende kosten kunnen worden meeverzekerd. Zie voor een compleet overzicht het informatiedocument over het verzekeringsproduct (IPID).

Als lid van de BvS kun je extra voordelig terecht bij Balens. De jaarpremie bedraagt voor BvS-leden € 120 (tarief 2021), en dat is inclusief assurantiebelasting en administratiekosten.

Voor een aanvullende premie van €20,17 op jaarbasis (inclusief assurantiebelasting) kun je daarnaast ook een ongevallenverzekering afsluiten bij Balens. Zie voor een overzicht van de dekking het informatiedocument over het verzekeringsproduct (IPID).

Neem voor meer informatie op met het kantoor van Balens in Amsterdam:
Prins Hendrikkade 169-1
1011 TC Amsterdam
Gratis telefoonnummer: 0800 0220 932
E-mail: info@balensverzekeringen.nl

De rest van de informatie op deze pagina is alleen toegankelijk voor leden. Ben je al lid van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs? Log dan in. Nog geen lid? Lees dan verder op deze pagina.