Workshop Stress uit je Lijf en uitwisseling

Workshop Stress uit je Lijf en uitwisseling

13 september 10:00 - 15:45

Gratis – € 70

Op zondag 13 september 2020 organiseert de BvS de workshop ‘Stress uit je lijf’, gegeven door Nanette Hagedoorn.

Vanuit biologische standpunt kun je stress zien als een reactie op een bedreigende situatie. In de natuur duurt een strijd van leven op dood doorgaans niet langer dan 20 minuten. Wij mensen leven vaak veel langer in stress.

Geen leeuw die je achtervolgt, maar wel een baas, deadlines, en alle andere dingen die ‘moeten’. En dan is er nog de enorme informatiestroom die je dagelijks over je heen krijgt. Als mens krijgen we vandaag de dag meer prikkels te verwerken dan 150 jaar geleden in een heel leven.

Op zich is stress niet erg. Een beetje spanning is nodig om goed te functioneren. Waar het mis gaat, is dat we te weinig herstellen waardoor je lichaam in de ‘adrenalinestand’ blijft en continu in staat van opperste paraatheid leeft: de vecht- of vluchtstand.

Je wordt prikkelbaar en snel emotioneel of krijgt misschien hoofdpijn of andere fysieke klachten.  De stress gaat letterlijk vastzitten in je lichaam.

In deze workshop gaan we de stress te lijf met als toegangspoorten mindset, adem, ogen en de psoas spier (de spier van de ziel). Je leert hoe je jezelf (en je cliënt) meer in balans brengt en je ervaart hoe je met een aantal korte eenvoudige fysieke oefeningen de vastgekoekte stress uit je systeem krijgt.

Lekker voor jezelf, en misschien ook een mooi aanvullend aanbod voor je klanten!

Kijk ook eens op de website van Nanette

Programma zondag 13 september

10.00 – 12.30 workshop
12.30 – 13.15  lunch aangeboden door de BvS
13.15 – 15.45  ALV/ uitwisseling met elkaar

Investering
leden: € 10,=
niet leden: € 70,=

Aanmelden kan vanaf 1 juli tot en met 6 september.

Ben je lid van de BvS? Log dan eerst in! Bepaalde tickets zijn namelijk alleen zichtbaar als je ingelogd bent.

Gegevens

Datum:
13 september
Tijd:
Kosten:
Gratis – € 70
Bijeenkomst Categorieën:
,

Docent

Nanette Hagedoorn
Website:
www.springtrainingencoaching.nl

Esoterra, Bilthoven
PC Staalweg 50
Bilthoven, Utrecht 3721 TJ Nederland
Telefoon:
Website:

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in je winkelman. Klik op "Koop Tickets" om bestaande bezoekersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
Aanmelding voor workshop Stress uit je lijf 13-9-2020
8 beschikbaar
Reservelijst voor workshop Stress uit je lijf 13-9-2020

Is deze workshop al vol? Of je wilt graag deelnemen maar kunt niet op deze datum? Je kunt je aanmelden voor de reservelijst!

Onbeperkt