3 oktober De digitale wereld

3 oktober De digitale wereld

3 oktober 10:00 - 16:00

€ 70.00

Niet alleen masseren is belangrijk, maar zeker ook hoe word en blijf je zichtbaar in deze digitale wereld.

3 oktober gaan we hier verder op in en behandelen we LinkedIn en de Website met docent Ginger Lebbink en Martin Velthuizen.

Workshop LinkedIn met Ginger Lebbink

Ginger Lebbink is een autoriteit op het gebied van LinkedIn. Tijdens deze workshop leert hij je hoe je LinkedIn effectief kan inzetten voor jouw bedrijf.

Hoe maak je een deskundig LinkedIn-profiel? Waar moet je zoal op letten en hoe stel je jouw profiel optimaal in? Het komt allemaal stap voor stap aan bod in het eerste gedeelte van zijn LinkedIn-workshop. In het tweede deel van deze workshop legt hij uit hoe je een social media kalender maakt en met welk type content je dan het beste kan werken.

Ginger heeft uitgebreide analyses gedaan naar de algoritmes van LinkedIn en kan je ook vertellen wanneer jouw posts het beste ‘scoren.’ Heb je vragen aan Ginger over LinkedIn? Stel ze vooral tijdens tijdens deze interactieve workshop!

Inspiratiesessie website

Voor het vinden van klanten en opdrachtgevers is een goede vermelding op internet essentieel. Je komt misschien al een heel eind met social media als Facebook, Twitter en Instagram, maar een aansprekende website is de basis daarachter. Daar kun je aangeven wat je doet, waar je dat doet, waarom je dat doet en wat een klant of opdrachtgever van je mag verwachten.

Misschien heb je al een website, en wil je daar eens goed naar laten kijken? Of misschien wil (moet?) je nog een website maken maar weet je niet waar te beginnen? In beide gevallen is deze “Inspiratiesessie website” echt wat voor jou!

Wat gaan we doen?

We beginnen met een korte introductie van waar je bij een website op moet letten. Wat verwacht je bezoeker, en hoe kun je daar zo goed mogelijk aan tegemoetkomen? Wat zijn de do’s en don’ts? Oftewel: wat zijn veel voorkomende “fouten”, en hoe maak je van je website een succes?

Daarna bespreken we 4 tot 6 websites die we ter plekke gaan bekijken. Wat valt op, in positieve of, soms ook, in negatieve zin? De reacties van de aanwezigen geven vaak zeer verrassende inzichten! Bij je opgave kun je een suggestie doen van een of meerdere websites die je nader wilt onderzoeken. Dat kan je eigen website zijn, maar ook die van collega, of welke dan ook.

Klinkt misschien een beetje eng, je eigen website voor de hele groep laten bespreken. Maar we doen dat met respect! Er zit vaak veel bloed, zweet en tranen in zo’n website, en het doel van de workshop is juist om iedereen te motiveren om met een hele stapel aanbevelingen weer aan de slag te gaan.

Ter afsluiting is er nog een vragenrondje: wat had je nou altijd al willen weten van websites? Je kunt je vragen ook vooraf alvast insturen.

Docent is Martin Velthuizen van KroonMarketing. Met ruim 15 jaar ervaring en als beheerder van 80 websites heeft hij een schat aan kennis beschikbaar waar je je voordeel mee kunt doen.

Gegevens

Datum:
3 oktober
Tijd:
Kosten:
€ 70.00
Bijeenkomst Categorie:

NGS Bilthoven
Professor Bronkhorstlaan 26
Bilthoven, 3723MB

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in je winkelwagen. Klik op "Koop Tickets" om bestaande deelnemersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
aanmelden voor 3 oktober de digitale wereld
16 beschikbaar