27 juni BvS leden dag

Laden Bijeenkomsten

« Alle Bijeenkomsten

• Dit bijeenkomst is voorbij.

27 juni BvS leden dag

27 juni 10:00 - 16:00

BvS-leden dag op zondag 27 juni 2021

Wij hebben er allemaal lang op moeten wachten, maar op zondag 27 juni a.s. gaat het dan echt gebeuren!

Het bestuur van de BvS organiseert, binnen de corona-maatregelen, een fysieke bijeenkomst: de BvS-leden dag!

*Wij starten de dag met elkaar op de prachtige locatie van het NGS in Bilthoven. Na een kort welkomstwoord van het

bestuur, gaan wij in kleine groepen een speurtocht wandelen, georganiseerd door onze enthousiaste collega masseur Desirée Riemens. Ze heeft ook het bedrijf Uitmetjewerk.nl
Ze organiseert hele leuke workshops voor groepen waaronder deze wandel/speurtocht. neem maar eens een kijkje op haar website.

*Na de wandeling verzorgt de BvS buiten een heerlijke lunch.

*Workshop: Thuis in je Lijf

Het klinkt misschien vreemd ….of niet?  Velen van ons zijn niet “echt thuis” in ons lijf. We passen ons ongemerkt aan en bewegen mee op de energie van anderen. Je bent als een Kameleon die steeds van kleur verandert, heel vermoeiend.

De workshop: Thuis in je lijf helpt jouw meer ontspannen en aarden. Deze middag is de aandacht gericht op jouw fundering, met andere woorden: jezelf op de eerste plek zetten. Niets egoïstisch aan, als jouw fundering stevig is, kan je bouwen aan een meer ontspannen en rijk gevoelsleven. Minder vermoeidheid en overprikkeling, meer blijheid en ontspanning.
Het mooiste van dit alles is, jij geeft deze energie door aan jouw cliënten. Zo delen we de ontspanning en maken we de wereld weer een beetje minder stressvol 😉

De workshop: Thuis in je Lijf wordt gegeven door Sari van der Spaan. Sari werkt zelf ruim 10 jaar als masseuse.
Ze geeft regelmatig workshops en lezingen met betrekking tot o.a. hooggevoeligheid en de kracht van deze mooie karaktereigenschap.
Sari was in 2019 te gast in Utopia en is mede-schrijfster van het boek: Self-Care en Rituelen. (Dit mooie boek vol tips en inspiratie is te koop tijdens deze workshop.   )
Voor meer informatie over Sari kijk gerust even op www.sarivanderspaan.nl

Wij hopen jullie te ontmoeten op 27 juni! Kom genieten, want je hebt het verdiend.

Het bestuur van de BvS

(Gratis alleen voor leden, log dus eerst in!
Ben je nog geen lid maar wil je je graag bij ons aansluiten? Meld je dan eerst
aan Een jaar abonnement kost € 75 euro en je mag natuurlijk meteen naar de leden-dag komen om in een ongedwongen sfeer je collega’s te ontmoeten. )

Programma:

10.00-10.15 ontvangst met koffie en thee
                       aansluitend de wandel/speurtocht
12.30-14.00 lunch
14.00-16.00 workshop “thuis in je lijf”

Gegevens

Datum:
27 juni
Tijd:
Kosten:
Bijeenkomst Categorie:

NGS Bilthoven
Professor Bronkhorstlaan 26
Bilthoven, 3723MB

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in je winkelwagen. Klik op "Koop Tickets" om bestaande deelnemersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
Tickets zijn niet meer beschikbaar