*GEANNULEERD* 14 november workshop TRE en Critical Alignment Yoga

Laden Bijeenkomsten

« Alle Bijeenkomsten

• Dit bijeenkomst is voorbij.

*GEANNULEERD* 14 november workshop TRE en Critical Alignment Yoga

14 november 2021 10:00 - 16:00

€70,00
Judy

Wist je dat je stress en spanning net zo makkelijk kunt ontladen, als dat je het vasthoudt?

Daar gaan we in deze workshop samen onderzoek naar doen. Deze dag neem ik jullie aan de hand van de Yoga methodiek van Gert van Leeuwen mee naar het bovenrug- en borstgebied.

Deze methodiek heet Critical Alignment Yoga. Met handige hulpmiddelen weken we de spanning die zich door stress en voorkeurshoudingen in de bovenrug heeft vastgezet, weer los.

Daarbij gaan we diep…tot op botniveau. Waarbij de wervels zelf weer in beweging kunnen komen. Zo zal er meer ruimte ontstaan, ruimte om lichter te bewegen. En ademruimte in het borstgebied.

Ook zal ik een introductie workshop TRE® verzorgen. Dit staat voor Tension Release Excercises en deze zijn ontworpen door Dr. David Berceli.

• Het is een zelfhulpmethode om diepe chronische spanning en stress te ontladen. Wil je meer weten , neem dan eens een kijkje op de website van Tre-Nederland.

TRE® is een manier van spanning loslaten die de mens gemeen heeft met andere zoogdieren, maar die we hebben verloren door het inschakelen van ons brein, onze gedachten, onze ratio. Door de oefeningen wordt op een veilige manier een natuurlijk mechanisme van trilling/vibratie in spier en bindweefsel op gang gebracht. Hierdoor kan het lichaam ontladen en terugkeren naar een staat van rust , veerkracht en balans.

Bij  TRE®  is de ‘zelf-regulering’ erg belangrijk, je leert zelf hoe je je grenzen van ‘ontladen’ in de gaten kunt houden.

En dit laatste sluit natuurlijk heel mooi aan bij het thema van deze dag: Goed voor jezelf zorgen!

Judy van der Zwan

Docent Critical Alignment Yoga en Therapie

Judy

TRE® provider

Programma:

09.30 -09.55 inloop

10.00 – 11.30  1e groep TRE (6 pers)

11.45 – 13.15  Critical Alignment Yoga (voor iedereen)

13.15 – 14.00  lunch ook voor de andere workshop groep verzorgt door de BvS

14.00 – 15.30  2e groep TRE  (6 pers)

(Als de ene groep TRE heeft kan de andere groep uitwisselen of ….)

Vergoeding:

Leden: € 10,-

Niet leden: 70,- euro

Wil je erbij zijn? Meld je aan.

Let op: de ledenkorting krijg je alleen als je ingelogd bent als lid.

Datum:
14 november 2021
Tijd:
Kosten:
€70,00
Bijeenkomst Categorie:

NGS Bilthoven
Professor Bronkhorstlaan 26
Bilthoven, 3723MB

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in je winkelwagen. Klik op "Koop Tickets" om bestaande deelnemersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
Tickets zijn niet meer beschikbaar