Geheim van shiatsu zondag 28 juni

Laden Bijeenkomsten

« Alle Bijeenkomsten

• Dit bijeenkomst is voorbij.

Geheim van shiatsu zondag 28 juni

30 juni 10:00 - 16:00

Gratis – € 70

Op zondag 28 juni organiseert de BvS  de workshop het geheim van shiatsu, gegeven door Jaana Siltasalmi.

Workshop Het Geheim Van Shiatsu

Als je een goede Shiatsubehandeling hebt ondergaan weet je het. Er Is Iets Mee. Er is iets herkenbaars, iets speciaals, iets bijzonders aan Shiatsu dat je niet kunt missen.

Maar wat is het? Wat maakt van Shiatsu Shiatsu?

Tijdens deze dag gaat Jaana van Hands On Tao je het geheim verklappen. Zij gaat je leren hoe je van elke stoelmassage behandeling tenminste een klein beetje een Shiatsubehandeling van kunt maken. Ook als je al een Shiatsubehandelaar bent zul je deze workshop wel leuk vinden. Want je zult een nieuw en helder beeld krijgen over wat je nu eigenlijk wel aan het doen bent als je Shiatsu aan het geven bent.

Welkom om je een dag lang samen met andere stoelmasseurs te onderdompelen in heerlijke Shiatsu sferen!

Neem ook een kijkje op de website van Jaana: www.handsontao.nl

Programma zondag 28 juni

10.00 – 12.30 workshop
12.30 – 13.15  lunch aangeboden door de BvS einde.
13.15 – 15.45  workshop

Investering
leden: € 10,=
niet leden: € 70,00

Aanmelden kan vanaf 8 juni tot en met 27 juni.

Er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar, omdat eerst de mensen van de reservelijst zijn benaderd. Deze zijn ondertussen verwerkt. Ook gaan we met kleinere groepen starten i.v.m. de corona voorzorgsmaatregelen.

Ben je lid van de BvS log dan eerst in ! De korting krijg je alleen als je ingelogd bent.

Gegevens

Datum:
30 juni
Tijd:
Kosten:
Gratis – € 70
Bijeenkomst Categorie:

Esoterra, Bilthoven
PC Staalweg 50
Bilthoven, Utrecht 3721 TJ Nederland
Telefoon:
Website:

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in je winkelman. Klik op "Koop Tickets" om bestaande bezoekersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
Tickets are no longer available