De Zengrowth Legian is een stevige massagestoel die echt werkelijk op iedere mogelijke manier te verstellen is. Deze stoel is uitermate geschikt voor de professionele stoelmasseur die niet te vaak van locatie wisselt.

Productspecificaties

• Materiaal: Aluminium van vliegtuigkwaliteit en met glasvezel versterkt nylon
  • Belastbaar tot 204kg
  • Afmetingen uitgeklapt (LxBxH): 67,3cm x 37,4cm x 88,9cm
  • Verstelbaar in hoogte tussen de 120cm en 136cm
  • Gewicht: 13kg
  • Bekleding: Milieuvriendelijk PU Leer
  • Vulling: 8cm 3-laags CareFoam
  • 2 jaar fabrieksgarantie
  • Kleuren: Mocca, Zwart
  • Inclusief draagkoffer op wielen en extra kussen voor het borstbeen

Pluspunten ZenGrowth Legian

• De stoel is op alle mogelijke manieren te verstellen. Zo kan bijvoorbeeld de hoofdsteun dichter bij de cliënt worden gebracht, kan de hoek van het borstkussen worden versteld en kan de armsteun in hoogte worden versteld zonder dat je de hoek aanpast. Ook kunnen de kniesteunen worden afgenomen.
  • De ZenGrowth Legian heeft als enige massagestoel een etherische olie diffuser tussen het borstdeel en het armpaneel. Hierdoor kun je altijd een lekkere aroma tijdens je behandelingen aanbieden.
  • De stoel wordt geleverd met een stevige draagkoffer met wieltjes en heeft een Nederlandse en Engelse handleiding.

Minpunten ZenGrowth Legian

• De vele verstelmogelijkheden kunnen in het begin erg verwarrend zijn, waardoor het langer kan duren voordat de stoel is in- en uitgeklapt.
  • Alhoewel de stoel erg stevig en stabiel is, is hij met 13kg wel wat zwaarder dan de gemiddelde massagestoel. Ondanks dat de stoel met een stevige draagkoffer wordt geleverd, is hij daardoor wel wat minder mobiel.

Productvideo

Bekijk onderstaande video waarin de ZenGrowth Legian wordt gedemonstreerd:

Waar te koop?

De ZenGrowth Legian massagestoel is verkrijgbaar bij DeMassageWinkel, voor € 459,99 inclusief btw en verzendkosten. Echter krijgen leden van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs een exclusieve korting van 10% korting op alle stoelmassage stoelen van DeMassageWinkel.com. Hierdoor heb je deze massagestoel voor €414,00 al in huis. Bekijk de ledenkorting pagina van DeMassageWinkel.com voor meer informatie.