Al enige jaren werken we met groot plezier en naar grote tevredenheid samen met Marja van der Ende van SuXeed. Marja geeft bij ons 4 verschillende workshops, die je handvatten geven op een aantal verschillende vlakken. Alle workshops zijn 1-daagse workshops en vinden altijd op zaterdag plaats. Als licentiehouder ontvang je sowieso altijd 10% korting bij inschrijving voor een opleiding of workshop bij TouchPro. Wanneer je je in een keer voor meerdere workshops inschrijft van Marja, ontvang je een oplopende staffelkorting. Meer over deze staffelkorting vind je terug bij inschrijving.

De workshops, die door Marja verzocht worden, zijn alle 4 gericht op het uitbreiden van je vaardigheden als stoelmasseur. Zojuist zijn er nieuwe data ingepland voor deze workshops en we willen jullie graag als eerste op de hoogte brengen van deze data:

1. Start je eigen Praktijk;
  2. Stoelmassage “Plus”; (goede uitbreiding van je vaardigheden als therapeut en ervaren stoelmasseur):
  3. Hoe (over)leeft mijn praktijk zonder zorgvergoedingen;
  4. Klanten werven

Voor meer info en data, check de website van Touch Pro. Als je nog vragen hebt naar aanleiding van deze informatie, dan horen we dat natuurlijk ook graag. Voor nu een hele fijne dag gewenst en we zien je graag terug bij een of meerdere van bovenstaande workshops!

Met vriendelijke groet,

TouchPro® Europe BV