Afgelopen 22 september heeft Stefan van Rossum van Esoterra voor de BvS leden een workshop Indiase Hoofdmassage gegeven. Het was een super dag!

Het begon al zo goed. Je auto parkeer je gratis voor de deur, koffie/thee met wat lekkers staat op tafel en je praat meteen al gezellig met je mede collega’s!

Wat is Niclaa Boes, namens de BvS, een geweldige gastvrouw. Attent, zorgzaam, vol aandacht en ze heeft ons allen verwend met een heerlijke lunch!

En het is zo plezierig om van Stefan les te krijgen! Hij is niet alleen een prachtig mens maar ook een geweldige docent met een grote missie. Volgens een goed doordachte en logische opbouw heeft hij op een rustige en prettige manier de Indiase Hoofdmassage aangeboden. Het zijn heerlijke technieken die je ook op een gewone stoel kunt aanbieden.

Als Stoelmasseurs werken wij al heel laagdrempelig maar dit is nog toegankelijker en werkelijk overal te geven! Het geeft zoveel ontspanning! Dit is een must en aanrader voor elke Stoelmasseur!

En dan, op het einde van de dag geven we de hele volgorde aan elkaar. Nu al heerlijk! Na nog wat oefenen zullen we allemaal zeker de perfecte Indiase Hoofdmassage kunnen gaan geven…..

Pita Heeremans (practitioner en professional Esoterra)

Dankjewel Pita voor je enthousiaste verslag!