Gisterenavond een hele leuke en leerzame uitwisselavond gehad.

We begonnen natuurlijk met koffie en thee. Daarna hebben we de nieuwe flyers van de BvS bekeken. En ervaringen uitgewisseld over Balens verzekering, wkkgz, nibig, de geweldige massage technieken van Howdy Tio, de heerlijke bamboe massage van Christina Blei-Amatdoelrasit, Hanneke Heij met haar fijne uitleg, Rob Beenker die in november een mooie workshop gaat geven, de puls technieken die Kees Wagenaar ons bij heeft gebracht. En nog veel meer. Je snapt het al, de tijd begon te dringen. Marjolein heeft een touche pro massage laten zien. Weer anderen hebben de technieken van Kiom en Esoterra (Stefan van Rossum) opleiding laten zien.

Zou het aan de Brabantse gezelligheid hebben gelegen dat we nog een half uur langer zijn doorgegaan ?

We zijn het er in ieder geval over eens hier kunnen we de volgende keer makkelijk een middag mee vullen.

Allemaal bedankt voor de top avond !

P.s. ook kwam er ter sprake dat leden van de BvS gevonden worden op de ledenlijst door opdrachtgevers. Dit had al een paar leuke opdrachten opgebracht. Dus als je nog twijfels hebt om lid te worden van deze gezellige gedreven club mensen dan is dit misschien wel mooi om te horen.

Verder zijn we bezig om voor volgend jaar weer super mooie locaties met gedreven docenten te regelen voor de workshops. En uitwisselbijeenkomsten.