• Martin Velthuizen te gast bij TouchPro
    Edwin Helder van Balens Verzekeringen
  • Marja van der Ende
    Marja van der Ende van SuXeed

Op zaterdag 4 februari hield TouchPro Europe een Open Dag. We waren te gast in hun nieuwe locatie aan de Bovendijk in Rotterdam. Alle gasten werden hartelijk ontvangen met koffie en thee en een lekkere plak cake, en regelmatig kwam er een schaal met lekkere hapjes voorbij. De gasten bleven dan ook allemaal behoorlijk lang aanwezig, om kennis te nemen van alle aangeboden informatie.

TouchPro Europe

In de eerste plaats gaf TouchPro Europe zelf natuurlijk heel veel informatie over hun opleidingen en workshops. Ook waren de artikelen te zien die ze verkopen in hun webshop. Uiteraard de wereldberoemde massagestoel Stronglite ErgoPro, maar ook massagetafels, massagekrukjes, massagerollen, etc. We zijn met elkaar in gesprek over de mogelijkheden voor korting voor leden van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs – wordt vervolgd!

Stoelmagneetmassage

Wie stonden er nog meer? Nou, bijvoorbeeld Liesbeth Hulspas van Massagepraktijk De Stroming uit Zoetermeer. Zij masseert met magneten, en geeft ook de workshop Stoelmagneetmassage. Ze wil graag een korte introductieworkshop verzorgen voor de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs, dus we gaan zeker kijken hoe dat in het programma past.

Balens Verzekeringen

Een andere bekende die we daar tegenkwamen was Edwin Helder van Balens Verzekeringen. De verplichtingen die voortvloeien uit de Wkkgz roepen bij veel masseurs en andere therapeuten nog veel vragen op. Edwin heeft de beschikbare informatie op een overzichtelijke manier samengevat, en uitgelegd aan de bezoekers. Hij heeft ons die informatie ook toegestuurd, zodat wij die weer kunnen verwerken in ons dossier Wkkgz.

Marja van der Ende

Nog meer bekenden, want ook Marja van der Ende van SuXeed was aanwezig. Met een tafel vol met haar interessante boek, en materiaal om haar aanbod verder te ondersteunen. De hele dag ving ik flarden op van gesprekken over klantenwerving, over burn-out, over bore-out, over: het beste uit jezelf naar boven halen. Ik denk dan ook nog met plezier terug aan de workshop Blokkades bij het zakendoen die ze eens voor ons heeft verzorgd.

Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs

En ook onze eigen Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs was aanwezig met een standje! Met onze mooie nieuwe banners hadden we een opvallende presentatie. Door het wegvallen van de KaTa zijn veel ex-leden nu op zoek naar een nieuwe beroepsvereniging. Ondersteund door de overzichtelijke folder, en met de workshopprogramma’s van 2016 en 2017 voor het grijpen kon Martin Velthuizen goed de vele voordelen van het lidmaatschap onder de aandacht brengen. De bezoekers waren erg geïnteresseerd en stonden veelal zeer positief ten opzichte van onze uitgangspunten. Ongetwijfeld kunnen wij binnenkort nog meer ex-KaTa-leden verwelkomen bij de BvS.

Al met al een geslaagde dag, en zeker voor herhaling vatbaar.