Afgelopen zaterdag, 14 april, hebben we een cursusdag gehad in Heeswijk-Dinther. Wendy was onze gastvrouw en Kees Wagenaar onze cursusleider. Het thema was: hoe kan de massage speelser en losser? Zodat je ontspannen masseert, zonder dat je aan het ‘werken’ bent.

Het was een hele leerzame dag! Veel nieuwe dingen geleerd, waar we ruim de tijd voor kregen om het met elkaar te oefenen en te ervaren. Zodat we het goed kunnen onthouden en zelf kunnen toepassen. Heel fijn! We leerden om meer met de volle hand, elleboog en ons gewicht te doen. Tips om de duimen te ontlasten en meer te spelen met de massage. Zodat we losser, ontspannen, maar tegelijk toch krachtig masseren. Een uitdaging! Verder is het fijn om elkaar als collega’s te ontmoeten, waardoor ik het gevoel heb dat we een team zijn, die met elkaar mensen willen helpen ontspannen te zijn. Het geeft kracht te weten dat je onderdeel bent van een gedreven team.

Dank je wel, Kees, voor alles wat je ons hebt geleerd zaterdag. En dank je, Wendy, je hebt het uitstekend georganiseerd, een hele fijne locatie is Hotel de Leygraaf in Heeswijk-Dinther. Prachtig gelegen, je kan er heerlijk buiten even relaxen.

Groet,

Silvia Oostra

www.losbedrijfsmassage.nl

Oisterwijk

Wendy schrijft: Wat was het weer een leuke leerzame dag.
Rebalancing met kees is top. Saskia bedankt voor de fijne ruimte, heerlijke lunch en de zelfgebakken gevulde koeken 😊

Was je erbij? Graag horen we wat je er van vond! Hulpvragen daarbij zijn bijvoorbeeld:

• wat vond je ervan?
  • wat heb je geleerd?
  • hoe ga je ermee aan de slag?
  • wat zou jij anders doen?
  • heb je aanvullingen?
  • wat wil je zeggen tegen de leden die er niet bij waren?

Je kunt je reactie hieronder achterlaten. Alvast bedankt!