Stoelmassage in the picture

Geannuleerd

Het is helaas niet gelukt om voldoende stoelmasseurs te vinden om van stoelmassage in the picture op 1 september een succes te maken. We hebben daarom besloten om dit evenement te annuleren. Iedereen die zich hiervoor had opgegeven heeft hier al persoonlijk bericht over gehad.

Misschien wagen we in de toekomst nog een nieuwe poging, want het houdt ons toch wel bezig waarom we dit mooie evenement niet van de grond krijgen…

Is het niet de juiste tijd? Of zijn we er met z’n allen nog niet aan toe? Hebben we de goede dingen in een verkeerde volgorde gedaan, of hebben we gewoon de verkeerde dingen gedaan?

Voor onze vereniging is dit ook voor het eerst, een dergelijk landelijk evenement. Daarom horen we graag hoe ‘we’ een dergelijk evenement wel succesvol neer kunnen zetten. En ‘we’ is dan niet alleen het bestuur, of wij als commissie, maar ‘wij’ als complete vereniging met ‘jullie’ als leden.

Dus hoe kunnen ‘we’ het beter doen? Heb jij tips of concrete ideeën, vertel! Reacties welkom op info@verenigingvoorstoelmasseurs.nl.

De Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs is opgericht op 1 september 2009. Dat betekent dat we op 1 september 2019 precies 10 jaar bestaan. En dat gaat heel Nederland weten!

Stoelmassage IN THE PICTURE

Op zondag 1 september van 14.00-15.00 gaan we in zoveel mogelijk steden in groepen van minimaal 6 personen stoelmassages geven. Locatie zijn bijvoorbeeld buiten op een plein, of in een overdekt winkelcentrum. Hiermee bereiken we veel publiek en de media, om ons mooie vak eens goed op de kaart te zetten!

Dit doen we met elkaar, we zijn immers een vereniging?. Je begrijpt: hier hebben we al jullie hulp voor nodig!

Tilly L’Abée  uit Maarheeze is voor de BvS aan het uitzoeken wat er allemaal nodig is om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Zei gaat ook de coördinatie op zich nemen, wil je haar hierbij graag helpen laat het ons weten.

En we zoeken per stad/ grote gemeente een stoelmasseur die contact met Tilly onderhoud en het aanspreekpunt is voor haar/zijn mede stoelmasseurs (ook voor niet leden). Dus: ben je goed in organiseren, heb je misschien connecties met de media, werk je al met meerdere collega’s samen? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.  Email adres Tilly: massagepraktijk.feelit@gmail.com of info@verenigingvoorstoelmasseurs.nl Tilly neemt dan contact met je op.

Wil je geen contactpersoon zijn maar ga je wel mee masseren geef dit dan zo snel mogelijk door. We kunnen dan kijken op welke plaatsen we een groepje stoelmasseurs bij elkaar kunnen krijgen. Voor ons is het belangrijk om dit zo snel mogelijk te weten zodat we verder kunnen met organiseren.

SAMEN KUNNEN WE HET VERSCHIL MAKEN !!!!    DOE MEE EN GEEF JE OP !!!