Stoelmassage in the picture

De Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs is opgericht op 1 september 2009. Dat betekent dat we op 1 september 2019 precies 10 jaar bestaan. En dat gaat heel Nederland weten!

Stoelmassage IN THE PICTURE

Op zondag 1 september van 14.00-15.00 gaan we in zoveel mogelijk steden in groepen van minimaal 6 personen stoelmassages geven. Locatie zijn bijvoorbeeld buiten op een plein, of in een overdekt winkelcentrum. Hiermee bereiken we veel publiek en de media, om ons mooie vak eens goed op de kaart te zetten!

Dit doen we met elkaar, we zijn immers een vereniging?. Je begrijpt: hier hebben we al jullie hulp voor nodig!

Tilly L’Abée  uit Maarheeze is voor de BvS aan het uitzoeken wat er allemaal nodig is om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Zei gaat ook de coördinatie op zich nemen, wil je haar hierbij graag helpen laat het ons weten.

En we zoeken per stad/ grote gemeente een stoelmasseur die contact met Tilly onderhoud en het aanspreekpunt is voor haar/zijn mede stoelmasseurs (ook voor niet leden). Dus: ben je goed in organiseren, heb je misschien connecties met de media, werk je al met meerdere collega’s samen? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.  Email adres Tilly: massagepraktijk.feelit@gmail.com of info@verenigingvoorstoelmasseurs.nl Tilly neemt dan contact met je op.

Wil je geen contactpersoon zijn maar ga je wel mee masseren geef dit dan zo snel mogelijk door. We kunnen dan kijken op welke plaatsen we een groepje stoelmasseurs bij elkaar kunnen krijgen. Voor ons is het belangrijk om dit zo snel mogelijk te weten zodat we verder kunnen met organiseren.

SAMEN KUNNEN WE HET VERSCHIL MAKEN !!!!    DOE MEE EN GEEF JE OP !!!