De Restpro Relax massagestoel is een massagestoel die perfect is voor de startende stoelmasseur en de hobbyist. Met een prijs van €119,- is de massagestoel erg geschikt voor iedere masseur met een kleiner budget.

Productspecificaties

• Materiaal: Metaal
  • Belastbaar tot 130kg
  • Gewicht: 9kg
  • In hoogte verstelbaar tussen de 110cm en 135cm
  • Bekleding: waterproof en olie resistent PVC vinyl leer met 4cm schuimvulling
  • 2 jaar fabrieksgarantie
  • Kleuren: zwart of crème
  • Inclusief draagtas
  • Afmetingen massagestoel: klik op de afbeelding voor een vergroting

Pluspunten RESTPRO Relax

• Met een gewicht van maar 9kg en makkelijke draagtas is de massagestoel gemakkelijk mee te nemen om op locatie te werken.
  • De massagestoel is uitgerust met anti slip uiteindes bij de poten voor extra stabiliteit.
  • Het borstkussen is in hoogte verstelbaar en de hoofdsteun is verstelbaar in zowel de hoogte als in de hoek. Hierdoor is de massagestoel ook geschikt voor grotere cliënten.

Minpunten RESTPRO Relax

• Met een schuimlaag van 4cm en een bekleding van PVC vinyl leer voelt de massagestoel in het algemeen iets minder comfortabel aan voor je cliënten dan een massagestoel met een dikkere schuimlaag en een bekleding van PU leer.
  • Het borstkussen en de hoofdsteun zijn met een draaiknop te verstellen. Het verstellen gaat hiermee soms wat lastiger en kan frustraties opwekken.
  • De armsteun werkt met een trapsysteem waardoor deze niet altijd horizontaal te gebruiken is.

Waar te koop?

De RESTPRO Relax massagestoel is verkrijgbaar bij DeMassageWinkel, voor €119,- inclusief btw en verzendkosten. Echter krijgen leden van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs een exclusieve korting van 10% korting op alle stoelmassage stoelen van DeMassageWinkel.com. Hierdoor heb je deze massagestoel voor €107,10 al in huis. Bekijk de ledenkorting pagina van DeMassageWinkel.com voor meer informatie.