Verlenging lidmaatschap

Algemeen: 1 maand vóór het verstrijken van je lidmaatschap krijg je hiervoor vanuit het systeem een mailtje. Hierin staat ook de uitnodiging om je lidmaatschap te verlengen. Dat doe je door de aanschaf van het product Lid, voor € 75. Je kunt je lidmaatschap gerust meteen verlengen, want het nieuwe lidmaatschapsjaar start aansluitend aan je lopende lidmaatschap. Er is dus geen overlap, je krijgt weer 12 hele maanden lidmaatschap voor het jaarbedrag.

Lidmaatschap niet verlengen

Als je je lidmaatschap niet verlengt krijg je na het verlopen daarvan ook een mailtje. De faciliteiten van de website, zoals je vermelding op de ledenlijsten, de korting op de bijeenkomsten, toegang tot bepaalde artikelen en downloads, en de mogelijkheid om leden-artikelen te bestellen zijn gekoppeld aan je tijdige betaling. Na afloop van de periode waarover je de contributie hebt betaald stoppen deze faciliteiten automatisch.

Als je je lidmaatschap niet wilt verlengen kun je die mails naast je neerleggen. Je hoeft dus eigenlijk niet meer op te zeggen.

Formeel blijf je nog wel lid van de BvS, want het lidmaatschap loopt statutair tot 31 december. Wie op 31 december geen actief (= betaald) lidmaatschap heeft wordt door het bestuur geschrapt als lid.

Lidmaatschap per direct stopzetten

Als je per direct je lidmaatschap wilt beëindigen doe je dat als volgt:

1. log in op de website
  2. klik linksboven op My Account
  3. klik op My Membership
  4. klik op Manage
  5. in het vak Membership Details zie je bij Actions een knop Cancel. Als je daar op klikt wordt je lidmaatschap direct geannuleerd.

Einddatum lidmaatschap

Wil je weten tot wanneer je lidmaatschap betaald is? Dat gaat als volgt:

1. log in op de website
  2. klik linksboven op My Account
  3. klik op My Membership
  4. klik op Manage
  5. in het vak Membership Details zie je bij Expires tot wanneer je betaald hebt
  6. klik op het logo om terug te gaan naar de homepage

Ongeveer 1 maand voor het verstrijken van de einddatum krijg je dus dat mailtje voor de verlenging.

Staat er iets niet goed, heb je vragen of is iets onduidelijk? Stuur ons gerust een mail en dan zoeken we het voor je uit!