Krijg als lid van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs een korting van maar liefst 7,50 euro op een jaarabonnement van Massage Zaken!

Massage Zaken is hét meest gelezen vakblad in de Massage Branche. Onze lezers zijn de massagetherapeuten en de professionals in de Wellness-, Spa- en Beauty branche.

Het vakblad verschijnt zes keer per jaar. Lezers kunnen hun kennis verbreden en verdiepen en tegelijk tal van ideeën opdoen voor nieuwe technieken en therapieën. Massage Zaken biedt praktische en vakgerichte informatie. Iedere editie heeft een ander thema wat centraal staat. Er bevindt zich ook een vakpanel, waarin professionals hun ideeën en bevindingen geven ten aanzien van dat betreffende thema. In elke editie vind men nieuws over praktijkinrichting, tips om fit te blijven, aromatherapie, productnieuws, bedrijfsvoering en opleidingsmogelijkheden- en informatie. Daarnaast biedt Massage Zaken informatieve reportages en praktijkgerichte informatie voor een gerichte en professionele bedrijfsvoering.

De rest van de informatie op deze pagina is alleen toegankelijk voor leden. Ben je al lid van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs? Log dan in. Nog geen lid? Lees dan verder op deze pagina.

Inloggen bestaande gebruikers