Cursussen stoelmassage

De Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs adviseert niet één bepaalde cursus stoelmassage. De belangrijkste reden hiervoor is, dat de keuze die je maakt afhankelijk is van vele factoren. Wil je stoelmassage professioneel gaan toepassen, of meer in huiselijke kring? Ga je vooral particulieren of juist bedrijven benaderen? Om je op weg te helpen onderstaand een overzicht van aanbieders van cursussen en opleidingen stoelmassage, met daarbij de ervaringen van cursisten.

Geef je zelf een cursus of opleiding stoelmassage en wil je in dit overzicht worden opgenomen? Stuur ons dan:

• een afbeelding die we kunnen gebruiken, bijvoorbeeld je logo. Deze wordt vierkant weergegeven en geschaald tot 134×134 px
  • een tekst van maximaal 500 woorden die wij kunnen plaatsen
  • in de tekst kunnen maximaal 2 afbeeldingen worden opgenomen, maar uitsluitend als je daarvoor ook de publicatierechten hebt

Na ontvangst van de materialen zullen we deze beoordelen en zo snel mogelijk plaatsen.

Onder aan iedere cursuspagina kunnen bezoekers hun mening geven. Wil je meer aanbevelingen van ex-cursisten? Vraag ze dan om onze website te bezoeken en hun reactie achter te laten!

Mogen wij je vragen om de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs onder de aandacht van je cursisten te brengen? We sturen je daarvoor graag een stapeltje folders van de BvS! Ook kan een bestuurslid van de BvS aanwezig zijn (indien de agenda’s dat toelaten) bij een cursusbijeenkomst, bijvoorbeeld het examen, om iets over de Beroepsvereniging te vertellen.

Kunnen we iets voor elkaar betekenen? Reacties zijn welkom op info@nullverenigingvoorstoelmasseurs.nl of via het contactformulier.