De Affinity Puma is geschikt voor de beginnende en gevorderden stoelmasseur die veel op locatie werkt en daardoor zijn of haar massagestoel vaak moet meenemen.

Productspecificaties

• Materiaal: Aluminium
  • Belastbaar tot 135kg
  • Verstelbaar in hoogte tussen de 120cm en 136cm
  • Afmetingen (LxB): 74cm x 54cm
  • Gewicht: 7kg
  • Bekleding: Milieuvriendelijk PU Leer
  • Vulling: 5cm hard Therafoam dat bestaat uit 3 schuimlagen
  • 2 jaar fabrieksgarantie
  • Kleuren: Marineblauw
  • Inclusief draagtas en extra kussen voor het borstbeen

Pluspunten Affinity Puma

• Met een gewicht van niet meer dan 7kg, is deze massagestoel één van de lichtste massagestoelen die er op de markt te vinden is. Verder is deze massagestoel binnen enkele secondes op te zetten waardoor deze erg geschikt is voor de mobiele stoelmasseur. Dat allemaal zonder dat het ten koste gaat van de stabiliteit van de massagestoel.
  • De massagestoel wordt geleverd met een extra kussen voor het borstbeen. Hierdoor neemt de druk op de borstkas af voor cliënten met een grote borstkas wat een stuk comfortabel is voor je cliënten.
  • Met een vulling van 5cm die bestaat uit 3 verschillende schuimlagen met ieder een andere dichtheid en een stoffering van milieuvriendelijk PU leer voelt de massagestoel extreem comfortabel aan voor je cliënten.
  • Het borstkussen is in hoogte verstelbaar en de hoofdsteun is verstelbaar in zowel de hoogte als in de hoek.

Minpunten Affinity Puma

• De armsteun werkt met een trapsysteem waardoor deze niet altijd horizontaal te gebruiken is

Productvideo

Bekijk onderstaande video waarin de Affinity Puma wordt gedemonstreerd:

Waar te koop?

De Affinity Puma massagestoel is verkrijgbaar bij DeMassageWinkel, voor €275,- inclusief btw en verzendkosten. Echter krijgen leden van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs een exclusieve korting van 10% korting op alle stoelmassage stoelen van DeMassageWinkel.com. Hierdoor heb je deze massagestoel voor €247,50 al in huis. Bekijk de ledenkorting pagina van DeMassageWinkel.com voor meer informatie.