Jubileum

De Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs is opgericht op 1 september 2009. Dat betekent dat we in 2019 het 10-jarig jubileum gaan vieren. Samen met jullie willen wij er een speciaal jaar van maken. Dat lukt omdat we daar allemaal zin in hebben en een paar van ons ook nog willen helpen met hand-en-spandiensten! Er zijn al verschillende plannen voor volgend jaar.

Recordpoging

We willen in het voorjaar, op een zondag op een afgesproken tijd, in de grote steden in groepen van minimaal 10 personen stoelmassages geven. Locatie bijvoorbeeld buiten op een plein, of in een overdekt winkelcentrum. Hiermee kunnen we veel publiek en hopelijk ook de media bereiken, om ons vak eens goed op de kaart te zetten. Je begrijpt: hier hebben we al jullie hulp voor nodig!

Dit is een idee, en het moet nog verder worden uitgewerkt. We zoeken een aantal mensen die zich hiermee bezig willen houden. Dus: ben je goed in organiseren, heb je misschien connecties met de media, werk je al met meerdere collega’s samen? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, want het is zo weer voorjaar!

Feestweekend

Van 20 tot 23 september 2019, samen met collega’s en/of onze gezinnen.

Een weekend? Ja, je leest het goed, maar alleen één dag mag ook hoor!

We hebben een locatie gevonden op de Veluwe waar we erg enthousiast over zijn. We hebben besloten dat in dit weekend ook plek is voor onze partners en/of kinderen. We zijn immers al zo vaak van huis af. En de locatie leent zich hier prima voor.

Er zijn verschillende mogelijkheden:
* Er is een groepsaccommodatie van 15 tot 30 personen,
Wij als BvS boeken en betalen de groepsaccommodatie voor leden en hun gezin. Er zijn maximaal 30 plaatsen beschikbaar. Boeken kan via de agenda. http://www.verenigingvoorstoelmasseurs.nl/events/jubileum-weekend-20-tot-en-met-23-september-groepsaccommodatie/

* Er zijn 5 trekkershutjes, 2 bungalows, 6 campingplaatsen. Wil je één van deze accommodatie of campingplaats voor je gezin of met een paar andere collega’s? Die moet je dan zelf boeken. Van de BvS krijg je maximaal € 40,= per persoon voor overnachtingskosten. (deze worden later aan jullie terug betaald)
Let op ben er snel bij. We hebben hier geen optie op kunnen nemen. Er kunnen dus ook andere mensen gewoon boeken dat zou jammer zijn.

Als je reserveert vermeld dan bij opmerking : BvS
En stuur ons even een mailtje met het aantal pers. dat je hebt geboekt, de namen en leeftijd van de evt. kinderen (dit voor het programma)

Even een prijs indicatie :  (Je kunt alles op de website van Caitwikkerzand vinden vinden)
trekkershut 3 nachten   2 personen € 133,50   5 personen € 161,25
trekkershut 2 nachten   2 personen € 89,=       5 personen € 107,50

De workshops, het eten en de koffie/thee worden je aangeboden door de BvS. Een heel weekend is maximaal van vrijdag 20 september 16.00 uur tot maandag 23 september 10.00 uur.

* Je kunt ook voor één of twee dagen komen zonder overnachting
Hiervoor moet je je dan opgeven via de agenda. Je kunt dan aangeven welke workshops je graag volgt en of je mee doet met de BBQ op zaterdagavond. De workshops, het eten en koffie/thee worden je aangeboden door de BvS.
Je opgeven kan nu nog niet eerst moeten we het programma helderder hebben. We zouden het wel leuk vinden als je aangeeft of je interesse hebt voor één of twee dagen zonder overnachting.  Zodat we enig idee hebben wat we kunnen verwachten.  Stuur een mailtje met jouw mening:    mailto:info@verenigingvoorstoelmasseurs.nl

Dit is een opzetje van het weekend: (deze wordt steeds aangevuld)

• Vrijdag: aankomst na 16.00 ’s avonds evt. samen eten
  • Zaterdag: ontbijt, workshop/demo Bamboe massage Christina http://www.soereimas.nl , lunch, workshop/ demo  Howdy Tio (of zondag) http://www.howdytio.com/demonstratie FytArom /marktje , ’s avonds bbq
  • Zondag: ontbijt, workshop Rebalancing van Kees Wagenaar (www.hetzonnehuis.nl), bijzondere kookworkshop (ook voor partners/kinderen) van Annemarie Kok  ( http://www.zielzalig.nl ), uitgebreide lunch die door Annemarie en ……. is gemaakt, workshop/gps tocht
  • Maandag voor 10.00 uur uit de accommodaties

Geen zin in workshops (of voor de partners), maar wel in een weekend met andere activiteiten? Ook goed! Want wat kun je nog meer op de camping doen? Jeu de boules, voetballen, tafeltennissen, darten, wandelen op de aangrenzende Veluwe of gaan zwemmen in het binnenbad in de buurt. Het definitieve programma volgt later.

Wij hebben er heel veel zin in, jullie ook?

Voor vragen en uitleg kun je terecht bij Niclaa: 06-1560 2645 of Wendy: 06-1319 5133, of mail naar info@verenigingvoorstoelmasseurs.nl.