Beste abonnee van de nieuwsbrief van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs!

Voor je ligt de Nieuwsbrief van december 2014, verzonden als pagina vanaf de vernieuwde website in een nieuwe layout. We wensen je weer veel leesplezier!

IMG_0583-3Het bestuur van de BvS wenst jou een spetterend, adembenemend en zakelijk succesvol nieuw jaar toe!

Laten wij er in 2015 met ons allen de schouders onder zetten om stoelmassage landelijk op de kaart te zetten!

Agenda voor de komende maanden

Datum/Tijd Evenement
24/01/2015 13:00 – 18:00 Massagehandgrepen bij hoofdpijnklachten
Studio da Vasco, Amsterdam
07/02/2015 10:00 – 17:00 Stoelmassage vanuit het hart: Rebalancing
Het Zonnehuis, Exmorra
07/03/2015 10:00 – 17:00
08/03/2015 10:00 – 17:00
Massagevakbeurs
Euretco, Hoevelaken
07/03/2015 10:30 – 11:20 Het broodfonds, een collectieve zorgmogelijkheid voor en door ondernemers
07/03/2015 11:35 – 12:35 Algemene ledenvergadering

Terugblik Essentiële oliën en KerstBorrel

IMG_1061Op zaterdag 13 december was er de jaarlijkse Kerstborrel van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs. Hieraan vooraf ging de mini-workshop Essentiële oliën gegeven door Tim van der Meij.

In dit bericht nadere informatie over de workshop, met links naar de presentatie, meer informatie over de oliën, het boek en de training AromaTouch. En natuurlijk heel veel foto’s van de workshop en van de super gezellige nazit! Lees meer…

Workshop Massagehandgrepen bij hoofdpijnklachten, 24 januari 2015, Amsterdam

Jiska KopmeijndersHoofdpijn komt vaak voor en in de meeste gevallen is het niet ernstig maar wel super vervelend. Hoofdpijn kan ons functioneren en gedrag beïnvloeden. Twintig procent van de Nederlanders, dat is één op de vijf, heeft minimaal één dag in de week hoofdpijn. Vaak is deze hoofdpijn gerelateerd aan stress. In deze verdieping kijken we kort naar mogelijke oorzaken van hoofdpijn maar ligt de nadruk op massagegrepen leren en wat je mee kan geven, aan oefeningen en advies voor je klant. Deze training is voor stoelmasseurs die graag meer willen doen voor hun klanten! Lees het hele bericht voor meer informatie en aanmelding.

Vernieuwde website BvS

5597_logonieuwbvsOp de nieuwe website hebben we alvast jouw basisgegevens ingevuld. Bij deze het verzoek om de informatie over jezelf en je bedrijf aan te vullen. Daarvoor moet je eerst inloggen op de website met je e-mailadres en het wachtwoord dat je per mail hebt ontvangen. Vervolgens zie je bovenaan een link Gegevens wijzigen.

Let op: je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je bij de Beroepsvereniging geregistreerd staat, en dus niet je gebruikersnaam (meestal naam+achteraam aan elkaar geschreven) van de vorige website! Hulp nodig? Bel of mail gerust, of stuur een berichtje via het contactformulier!

Met je gegevens op de ledenpagina kun je zelf vinden en gevonden worden: bedrijven en collega’s komen graag met je in contact.

Gezocht: locaties voor bijeenkomsten

De BVS is altijd op zoek naar geschikte (betaalbare) locaties, nu met name in de omgeving Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Den Bosch en Eindhoven. De locatie moet makkelijk bereikbaar zijn. Daarnaast wensen we er graag de lunch zelf te verzorgen. Misschien bij een van jullie op de praktijk? Nuttige tips zijn van harte welkom via mail.

In the spotlight: Martin Velthuizen

martin-1In onze rubriek In the spotlight stelt deze keer onze penningmeester Martin Velthuizen zich aan je voor.

Naast stoelmassage bij bedrijven geeft Martin ook cursussen stoelmassage en bouwt en onderhoudt hij websites. Lees meer…

Colofon

Dit is de maandelijkse nieuwsbrief van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs.

Om u van deze nieuwsbrief af te melden: [UNSUBSCRIBE]
Om uw voorkeuren te wijzigen: [PREFERENCES]
Om dit bericht door te sturen: [FORWARD]

Website: www.verenigingvoorstoelmasseurs.nl, e-mail: info@verenigingvoorstoelmasseurs.nl