Agenda

Ieder jaar organiseert de BvS diverse bijeenkomsten, waar onze leden, en vaak ook niet-leden van harte welkom zijn.

• Klachtgerichte stoelmassage armen/handen

De armen en handen (en daarmee ook de schouders) zijn in ons leven de meest gebruikte en daarmee ook de meest (over)belaste gebieden van ons lichaam. We appen, typen en swipen er wat op los. Veel repetitieve handelingen die snel voor klachten kunnen zorgen.

5 juli 10:00 - 16:00 at Esoterra, Bilthoven
  • Rebalancing zondag 5 juli

In deze workshop leer je diverse Rebalancing-, energetische- en klassieke massage- stoelmassagetechnieken. Kees vindt het belangrijk dat je leert een stoelmassage te geven op een manier die bij jou past en die is afgestemd op degene die gemasseerd wordt. Masseren vanuit je hart, zonder dat je jezelf weggeeft of het idee hebt dat je heel hard moet werken. Less is more!

5 juli 10:00 - 16:00 at Esoterra, Bilthoven
  • Melt-methode en uitwisseling

In deze workshop van Rob Beenker leer je met behulp van de Melt-methode, met het welbekende blauwe balletje, klachten verhelpen. Denk bijv. aan je eigen armen/handen.

13 september 10:00 - 15:45 at Esoterra, Bilthoven
  • Workshop Stress uit je Lijf en uitwisseling

Leer hoe je je eigen stress te lijf gaat d.m.v. je mindset, je adem, je ogen en je psoas spier (de spier van de ziel). Na deze workshop weet je hoe je jezelf, en ook je cliënt, meer in balans brengt. Je ervaart hoe je met een aantal korte eenvoudige fysieke oefeningen de vastgekoekte stress uit je systeem krijgt.

13 september 10:00 - 15:45 at Esoterra, Bilthoven